Sonunda XP'den kurtulup Win7 kurdum ama bu kez de chrome da yazılar bir garip çıkmaya başladı. Okuması çok güç ve sanırım türkçe karakterlerde bozuk gösteriyor. Nasıl düzeltirim bilgisi olan var mı?
Ekran görüntülerini ekliyorum ve Cleartype açık


9
●49