• 17-11-2021, 12:53:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Normal de bu konu gündemdeki konular & haberler kategorisine gider ama off-topic'e açmak istedim. Bizimle harbi dalga mı geçiyorlar ya da bunlar bu kelimeleri kime anlatıyorlar?




    https://twitter.com/bpthaber/status/1460886757860417538



    Çeyrekte dediği acaba çeyrek altın mı
  • 17-11-2021, 12:54:41
    #2
    Aynen Sayın MUŞ, Aynen )))
  • 17-11-2021, 12:55:26
    #3
    İhracat artınca ekonomi büyümüş diyorlar, ithalattan haberleri yok sanki. Tamamen algı
  • 17-11-2021, 12:56:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Biz Paralel Evrendeki Türkiyede Yaşıyoruz..
  • 17-11-2021, 12:56:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Çeyrek derken acaba çeyrek altından mı bahsediyor
  • 17-11-2021, 12:57:35
    #6
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen Sayın MUŞ, Aynen )))
    sadece 3 dakikada mı?
  • 17-11-2021, 12:58:16
    #7
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece 3 dakikada mı?
    Eeee "Ben Ekonomistim!"
  • 17-11-2021, 12:58:34
    #8
    Yorumları okumaya geldik.

  • 17-11-2021, 12:59:15
    #9
    Türk Lirası tüm para birimleri karşısında değer kaybediyor adam kalkmış hala "DOLAR YÜKSELSE NE OLUR DİYOR" Yahu KARDEŞ ÜLKE Azerbaycan manatı kaç tl olmuş...KARDEŞ ÜLKE bize oyun mu oynuyor ???????