Normal de bu konu gündemdeki konular & haberler kategorisine gider ama off-topic'e açmak istedim. Bizimle harbi dalga mı geçiyorlar ya da bunlar bu kelimeleri kime anlatıyorlar?
Türk Lirası tüm para birimleri karşısında değer kaybediyor adam kalkmış hala "DOLAR YÜKSELSE NE OLUR DİYOR" Yahu KARDEŞ ÜLKE Azerbaycan manatı kaç tl olmuş...KARDEŞ ÜLKE bize oyun mu oynuyor ???????