Hazır cevap özelliği olsaydı harika olurdu gerçekten. Wisecp destek sisteminde ki gibi. Ya da bunu kurumsal veya kurumsal plus üyelere ekleseniz hem satın almaya teşvik olurdu hem de alanlara çok yardımcı olurdu. Doğrusunu isterseniz bu olmadığı için pm göndermeyi sevmiyorum pek.