• 16-11-2021, 14:51:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, şahıs şirketi üzerinden e-ticaret yapacağım. Ticaret odası ya da esnaf odası kaydı gibi şeyler zorunlu mu?
  • 16-11-2021, 14:52:55
    #2
    ReyonApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, şahıs şirketi üzerinden e-ticaret yapacağım. Ticaret odası ya da esnaf odası kaydı gibi şeyler zorunlu mu?
    Zorunlu değil.
  • 16-11-2021, 14:54:39
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    şahıs işletmeleri ticaret odasına değil esnaf odasına kayıt olur.

    e-ticaret yapacaksanız etbis’e kayıt zorunluluğu var etbis’e kayıt olmak için ise esnaf odasına kayıt zorunluluğu var. Etbis’e kayıt olmaz iseniz ceza alma ihtimaliniz var.
  • 16-11-2021, 14:56:36
    #4
    Esnaf kefalet e kaydolmak gerekeiir ltd ve aş için ticaret odası zorunlu
  • 16-11-2021, 15:07:52
    #5
    Youtube üzerine şahıs şirketim var , 1 sene sonunda ticaret odasından ihbarname gibi bir şey geldi zorunlu olarak kayıt oldum.
  • 16-11-2021, 17:53:34
    #6
    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esnaf kefalet e kaydolmak gerekeiir ltd ve aş için ticaret odası zorunlu
    Ticaret Odasına Şahıs Firmaları da kaydolabilirler.
  • 16-11-2021, 19:22:42
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    KAYNAKSOFTBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret Odasına Şahıs Firmaları da kaydolabilirler.
    Evet olabilirler ama özel bir ihtiyaç yoksa geresiz, ticaret odalarının kiraları oldukça yüksek.
  • 16-11-2021, 19:24:58
    #8
    ben esnafa ve ticaret odasına da kayıtlıyım.
    ato kaydım ile firmama ünvan alabildim.
    Esnaf odası ile de esnaf olanaklarından yararlanabiliyorum
  • 16-11-2021, 22:08:02
    #9
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet olabilirler ama özel bir ihtiyaç yoksa geresiz, ticaret odalarının kiraları oldukça yüksek.
    İTO 360TL den başlıyor yıllık.