Osmaniye'de bir ***********, ikinci el otomobil ilanında gördüğü bir aracı kendisininmiş gibi bir başka alıcıya 150 bin TL'ye sattı.
Aracın devir işlemleri de tamamlandı.
SEY-İT Nerde SEY-İT 😁
https://twitter.com/webtekno/status/...kbr-a_lSA&s=19
Yöntemi anlatmışlar
https://www.webtekno.com/ilanda-gord...i-h117211.html
Harbiden Profesyonel D*olandırıcıymış 😂
8
●348
- 16-11-2021, 13:46:15
- 16-11-2021, 14:03:04Nasıl değil?Atroks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dlandırıcı araç sahibine 233 bin göndermiş.Aracı alan kişi ise dlandırıcıya 150 bin göndermiş.
Aradaki 83 bini dlandırıcı mı karşıladı?Tabiki hayır.Dlandırıcı araç sahibine sahte dekont göndermiş.
Özetle dlandırıcı 150 bin TL sahibi oldu.Araç satıcısı aracı bedavaya devretti.Araç alıcısı ucuza araç almış oldu. - 16-11-2021, 14:05:15Haber detaylarına bakmadım.ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2021, 14:55:13Benim yıllardır favorim dolandırıcıları dolandıran lise öğrencisi
https://www.haberler.com/lise-ogrenc...947785-haberi/ - 16-11-2021, 15:17:44Lise öğrencisi dokandırmamış ki yaşam koçluğu bedeli almış.dolandırıcılara hayat dersi vermiş 😂WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle