Osmaniye'de bir ***********, ikinci el otomobil ilanında gördüğü bir aracı kendisininmiş gibi bir başka alıcıya 150 bin TL'ye sattı.
Aracın devir işlemleri de tamamlandı.
SEY-İT Nerde SEY-İT 😁
https://twitter.com/webtekno/status/...kbr-a_lSA&s=19
Yöntemi anlatmışlar
https://www.webtekno.com/ilanda-gord...i-h117211.html