• 13-11-2021, 23:19:05
    #1
    arkadaşlar gerçekten merak ediyorum bu devirde asgari ücrete karı koca çalışıp kira ödeyip nasıl geçiniyorlar
    kirada olmayanlar eywallahta kirada olanlar? hele hele eşi çalışmayanlar? gerçekten nasıl dönüyor bu devran çok merak ediyorum ben geçinemiyorum kredi borçlarıyla uğraşıyorum
  • 13-11-2021, 23:19:56
    #2
    Geçinemiyorlar maalesef hocam herkes borçlarla çevirmeye çalışıyor
  • 13-11-2021, 23:21:18
    #3
    birol74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçinemiyorlar maalesef hocam herkes borçlarla çevirmeye çalışıyor
    aynısını yazacaktım
  • 13-11-2021, 23:21:26
    #4
    birol74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçinemiyorlar maalesef hocam herkes borçlarla çevirmeye çalışıyor
    hocam ne bileyim aşırı mutlu insanlar güllük gülüstanlık avmler telefon satışları pc satışları? nasıl oluyor 2000 senelerinde yazar kasa atanlar yok demekki sıkıntı bende
  • 13-11-2021, 23:21:35
    #5
    Geçinemiyolar bir sonraki aya borçlana borçlana çığ gibi oluyor
  • 13-11-2021, 23:22:11
    #6
    Ben de tek çalışıyorum ama maaşım 4k filan. İki kişi olmamıza rağmen çoğu zaman yetişmiyor maalesef. Ek iş yaparsam o ay daha rahat oluyoruz yoksa borca yazıyor.
  • 13-11-2021, 23:22:28
    #7
    Maaşın yarısından fazlasını kiraya veriyorsun. Bir kısmı ev masrafları, bir kısmı yeme içme. Kılık kiyafet bayramdan bayrama belki. Sosyal yaşam -10. Bir şey alırken en az 3 tur düşünme.

    Büyük bir kısmı da ikinci bir işte çalışmak zorunda kalıyor.
  • 13-11-2021, 23:23:12
    #8
    geçinemiyoruz hocam tabi ki.
    ne zaman markete girsem içimden sallıyorum argoları, bundan başka yapacak birşey yok
    borç + borç.
  • 13-11-2021, 23:23:43
    #9
    10 yıl önce de aynı soruyu soruyorduk. Şimdi de soruyoruz. 10 yıl sonrada soracağız. Onlar halinden memnun.