• 20-01-2009, 19:22:06
    #1
    Yas kemale erdi. Unumuzu eledik, elegimizi astik ama hala sakal cikmadi. Sakal cikmasi icin ne yapmak gerek, ilac falan mi kullansam.
  • 20-01-2009, 19:24:22
    #2
    jilet vur suratına (:
  • 20-01-2009, 19:27:20
    #3
    Ya benimde sakallarım çok seyrek, ne yapmak gerekiyor. Düzenli şekilde jilete vuruyorum ama
  • 20-01-2009, 19:27:30
    #4
    Arkdaşım bırak geç çıksın, ilk çıkacağı zamanlar heves ediyorsun ama hergün sabah işe giderken traş olunca çekeceğin sıkıntıları düşün
  • 20-01-2009, 19:28:42
    #5
    askerde sıkıntı yasarsınız hergun tras olmak zorunda kalırsın bırakın kendi hallederine onlar yavaş yavaş cıkar..
  • 20-01-2009, 19:30:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Askere kadar çıkmaması daha hayırlı
  • 20-01-2009, 19:33:04
    #7
    sonsuzluk_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    jilet vur suratına (:
    Vuruyorum.

    Arkadaslar askere kadar cikmasin falan muhabbetlerini cok dinledim. Israrliyim ben, benimki simdi ciksin.
  • 20-01-2009, 19:34:41
    #8
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vuruyorum.
    Arkadaslar askere kadar cikmasin falan muhabbetlerini cok dinledim. Israrliyim ben, benimki simdi ciksin.
    Daha 18 Yasındasın bu heves Nedir..top sakal mı keci sakal mı yapacan
  • 20-01-2009, 19:35:55
    #9
    Birinden soğanı (sarımsakta olabilir) suyun içinde kaynatıp, suyu soğuyunca yüzüne sürdüğünde sakalların çıkmasında etki ettiği konusunda bir şey duymuştum. Denemedim, ne kadar doğru olduğu konusunda herhangi bir düşüncem yok.