R10 En Çok Hangi Kısaltmayı Kullanıyor ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 En Çok Hangi Kısaltmayı Kullanıyor ?
9
●
82
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 En Çok Hangi Kısaltmayı Kullanıyor ?
1
2
03-11-2021, 22:40:17
#1
ThecBerg
Üyeliği durduruldu
Ben başlayayım : idk (i dont know)
03-11-2021, 22:42:50
#2
mtersoz
slm
03-11-2021, 22:44:49
#3
Wertomy
Ref - referans
03-11-2021, 22:45:03
#4
AFNaNTiK
afn
03-11-2021, 22:45:44
#5
Mabel
PM - Private Message
03-11-2021, 22:52:06
#6
Gelistirici
En iyisi sanırım
btw, pm
03-11-2021, 23:04:07
#7
sharks
Burada yazmayayım şimdi
03-11-2021, 23:11:08
#8
akmaster_91
slm. a.slm nbr
03-11-2021, 23:19:15
#9
Bekirjimm
Knka
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler