Vay be memleket zenginlerine bak. Birisi gıdacı diğeri taklit programcı (gerçi nerden nereye nasıl geldi şaibesi çok ama). İnovasyon, yenilik ve arge bu kişilerde sıfır hocam. Buların Musk, bezos v.b. teknoloji girişimcileri ile karşılaştırılması çok saçma. Yıldız holding dediğiniz grup apolitik olmayı başaramayı b u sayede batmaktan kurtuldu lütfen yapmayın. Bu tarz bir oluşum yurt dışında ayakta kalacak bir durumda bile değil. Acun Ilıcalı dediğimiz girişimci nasıl sıçrama yaptı kendi hikayesini bile anlatamazken bugün hitap ettiği kitleyle büyüme sınırına ulaştığını ve gelişim kafasında olmadığını zaten gösterdi bize. ... neyse garip bir karşılaştırma olmuş bence.