• 29-10-2021, 00:27:48
    #1
    Pc’yi ilk açtığımda ekranda bir çizgi olduğunu farkettim ve detaylı bakınca yukarıdan aşağı doğru bir çizgi var.
    Sistem tamamen yaklaşık 5 6 ay önce toplandı.

    kullandığım monitör : Asus VG24V
    ekran kartı : NVIDIA GeForce GTX 1660

    kablo olarak displayport kablosu kullanmaktayım.

    Sorun ne olabilir ?

    Çizgi;
  • 29-10-2021, 00:30:35
    #2
    Ölü piksel testi yapın hocam
  • 29-10-2021, 00:32:15
    #3
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölü piksel testi yapın hocam
    Yaptım hocam zaten almadan öncede yaptım ölü pikselde de gözükmekte.
  • 29-10-2021, 00:33:42
    #4
    Hocam iç camda zarar olabilir, ölü piksel felan değil o garantiye gönder ne dicek bakalım ölü pixel gibi 4-5 tane istemez inşallah
  • 29-10-2021, 00:36:46
    #5
    BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iç camda zarar olabilir, ölü piksel felan değil o garantiye gönder ne dicek bakalım ölü pixel gibi 4-5 tane istemez inşallah
    Zarar vs almadı hocam dün kapattım az önce açtım ve ayrıca kimse ben hariç oturmaz pc ye. Kablonun bir tanesi hasar görmüş biraz ondan kaynaklıda olabilir.
  • 29-10-2021, 00:38:23
    #6
    LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zarar vs almadı hocam dün kapattım az önce açtım ve ayrıca kimse ben hariç oturmaz pc ye. Kablonun bir tanesi hasar görmüş biraz ondan kaynaklıda olabilir.
    Durduk yerede kablo nasıl zarar görür ki elektronik şans işi tabi kablo inşallah sorunu çözer.
  • 29-10-2021, 00:43:32
    #7
    BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durduk yerede kablo nasıl zarar görür ki elektronik şans işi tabi kablo inşallah sorunu çözer.
    Masa şeklinden dolayı kablo yan dönmüş ve ucu hareket ediyor umarım sorun ondadır.
  • 29-10-2021, 00:49:14
    #8
    hocam başka bir kaliteli display port ile deneyin aynı şekilde devam ederse sorun cihazdadır.
  • 29-10-2021, 00:50:29
    #9
    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam başka bir kaliteli display port ile deneyin aynı şekilde devam ederse sorun cihazdadır.
    kasayı şimdi başka monitöre bağlayacağım hocam ya monitörde sıkıntı var yada kabloda umarım kablodadır.