Pcyi ilk açtığımda ekranda bir çizgi olduğunu farkettim ve detaylı bakınca yukarıdan aşağı doğru bir çizgi var.
Sistem tamamen yaklaşık 5 6 ay önce toplandı.
Hocam iç camda zarar olabilir, ölü piksel felan değil o garantiye gönder ne dicek bakalım ölü pixel gibi 4-5 tane istemez inşallah
Zarar vs almadı hocam dün kapattım az önce açtım ve ayrıca kimse ben hariç oturmaz pc ye. Kablonun bir tanesi hasar görmüş biraz ondan kaynaklıda olabilir.
Zarar vs almadı hocam dün kapattım az önce açtım ve ayrıca kimse ben hariç oturmaz pc ye. Kablonun bir tanesi hasar görmüş biraz ondan kaynaklıda olabilir.
Durduk yerede kablo nasıl zarar görür ki elektronik şans işi tabi kablo inşallah sorunu çözer.