• 21-10-2021, 20:16:01
    #1
    Selam dostlar,

    Yarın celpler açıklanıyor gidecek arkadaşları stres bastı mı?
  • 21-10-2021, 20:18:04
    #2
    Sanki ben gidiyormuş gibi heyecanlandım yeminle

    Sonuç: 59. Topçu Erzincan
  • 21-10-2021, 20:18:32
    #3
    Yok, teskere alalı 12 yıl olmuş Askere gideceklere şimdiden hayırlı olsun.
  • 21-10-2021, 20:19:25
    #4
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki ben gidiyormuş gibi heyecanlandım yeminle

    Sonuç: 59. Topçu Erzincan
    Valla hocam heycanla bekliyorum ben
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok, teskere alalı 12 yıl olmuş Askere gideceklere şimdiden hayırlı olsun.
    Maşallah abi
  • 21-10-2021, 20:24:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam 2022 de gidenler için mi
  • 21-10-2021, 20:25:33
    #6
    oguzhanetox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2022 de gidenler için mi
    Kasım celbi için başvuru yapalnlar için
  • 21-10-2021, 20:59:31
    #7
    Gece araç konvoyu yapıyorsun. En büyük asker bizim asker diyoruz hep beraber. Bir yürekle gidiyorsun acemi birliğine. Sabah bir kalkıyorsun ormanda yaprak toplarken bulmuşsun kendini . Vayy be 20 yıl olmuş, ne günlerdi.
    Herkes kazasız belasız gitsin gelsin inşallah.
  • 21-10-2021, 21:11:16
    #8
    Kasım celbi baya kalabalık galiba.
  • 22-10-2021, 07:57:14
    #9
    Bekliyorum bakalım gün içinde açıklandığında mesajımı alıntılayında haberim olsun sizlere zahmet