• 21-10-2021, 13:47:14
    #10
    Bizim maaşa zam yok ama
  • 21-10-2021, 13:47:31
    #11
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özellikle Ejder Meyvesini küçük parçalar halinde yediğinizde çok doyurucu oluyor
    ben sadece lolorosso salatası yiyorum hem sağlıklı
  • 21-10-2021, 13:48:53
    #12
    hocam ben zaten pes etmiştim

    alım gücü yerle bir oldu

    keşke %150 zamlansa ben dayanırım kuru ekmek yerim oy vermesinler bir değişsin bıktım valhhi

    adam yol yaptık diyor neyse
  • 21-10-2021, 13:49:27
    #13
    Bu konuya şaka yapan herkesi engelledim.
  • 21-10-2021, 13:49:50
    #14
    minik minik zamcıktır onlar etkilemez
  • 21-10-2021, 13:56:38
    #15
  • 21-10-2021, 14:01:24
    #16
    gidişat hiç iyi değil ne yazıkki
  • 21-10-2021, 14:01:28
    #17
    Harika bir haber çok sevindim
  • 21-10-2021, 14:01:55
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bazen söyleyecek kelime bulamaz ya insan, tam bu noktadayım. Komşusu açken tok yatan bizden değildir diyen millete ne oldu? Para için... Yazıp yazıp siliyorum. Daha fazla yazmayacağım.