• 18-10-2021, 16:00:52
    #10
    temizlikhastasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi mi soruyorsunuz hocam ?
    Merak Ettim Sadece
  • 18-10-2021, 16:01:24
    #11
    Suçsa cezası böbrekden elde edilen miktarın 2 katından az olmamak suretiyle adli para cezasıdır kesin ☺
  • 18-10-2021, 16:02:37
    #12
    Bende satmayı düşünüyorum 2 tane fazla zaten 1 tane yeter para lazım 😅😅
  • 18-10-2021, 16:02:40
    #13
    https://www.r10.net/maxigeyik/298261...labilirim.html

    Biz karaciğerde karar kıldık hocam sonuçta kendi kendini yenileyebilen bir organımız 😄
  • 18-10-2021, 16:05:40
    #14
    Asıl önemli olan soruyu atlıyorsunuz, sattığımız zaman vergisini de vermek zorunda mıyız ?
  • 18-10-2021, 16:06:23
    #15
    Böbreğime psikolojik olarak ağrı girdi.
  • 18-10-2021, 16:10:52
    #16
    Danışman
    Konu karışmadan hukuki açıklama bırakayım

    Alıntı
    Üçüncü fıkrada, organ ve doku ticareti, suç olarak tanımlanmıştır. Söz konusu suçun oluşabilmesi açısından kişiden veya ölüden organ veya dokunun, hukuka uygun bir şekilde alınmış olup olmamasının önemi yoktur. Burada önemli olan, organ veya dokunun para veya sair bir maddî menfaat karşılığında tedavüle tabi tutulmasıdır. Bu bakımdan, söz konusu suç, çok failli bir suç niteliği taşımaktadır. Bu fıkrada önemli olan husus organ veya dokunun para veya sair bir maddi menfaat karşılığında tedavüle tabi tutulmasıdır. Bu fıkradaki suçun oluşması için ödemenin ne zaman yapıldığının ya da yapılıp yapılmadığının önemi yoktur, hatta organ veya dokunun alınmasına dahi gerek yoktur
  • 18-10-2021, 16:14:34
    #17
    Bir Soru Sorduk Sulandırmazsanız Olmuyor.
    Bir İnsan Kendi Organını Satacak Raddeye Gelmişse Bu Dalga Geçilecek Bir Konu Olmamalıdır Bence.
  • 18-10-2021, 16:16:39
    #18
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu karışmadan hukuki açıklama bırakayım
    Ben bu yasadan şunu anladım; bunu düşünmek bile suç