Zam haberlerini duyunca dedim gideyim arabayı fulleyim. Eve 5 dakika uzaklıkta opet’e bir gittim 30 dakikadan fazla sıra bekledim aracı fullemek için.
İlerleyen yıllarda ölmez kalırsam, çoluğuma çocuğuma anlatacağım bir olay yaşadım. Mazot kuyruğu bekledim diye..
İnsanlar damacana dolduruyor
ALLAH sonumuzu hayır etsin.. Durum hiç iyi değil