• 14-10-2021, 23:29:46
    #1
    Sen 2 3 ay gez toz ye iç eğlen sonuç : ) Arkadaş kalalım arkadaşlığın çok iyi seni üzmek istemiyorum lafından sonra saol dedim. Bugünde bugün bana yakın.


  • 14-10-2021, 23:30:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yaktım hocaammmmmm
  • 14-10-2021, 23:31:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Allah daha iyilerini çıkartsın karşına inşallah
  • 14-10-2021, 23:31:25
    #4
    Hangi birimize yakalım ciğer mi kaldı anasını satayım
  • 14-10-2021, 23:32:19
    #5
    baskidenizi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah daha iyilerini çıkartsın karşına inşallah
    Aslında iyi birisi ama işte garibanın yüzü gülür mü...
  • 14-10-2021, 23:34:35
    #6
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında iyi birisi ama işte garibanın yüzü gülür mü...
    senden daha iyi bi seçeneği vardır hocam dediğine göre gayet iyi gidiyorsa başka açıklaması yok..
  • 14-10-2021, 23:34:55
    #7
    Kadınların en tipik yalanı. Tavsiyem bir süre tamamen iletişimi bitirmek olsun. "Sevdiyse arar"
  • 14-10-2021, 23:36:14
    #8
    Platin üye
    O yazsın hocam kaybedenler kulübüne kendisini. Belki senin için hayırlısı budur.
  • 14-10-2021, 23:36:21
    #9
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadınların en tipik yalanı. Tavsiyem bir süre tamamen iletişimi bitirmek olsun. "Sevdiyse arar"
    Deniyceğim bunu bakalım bir şey değişeceğini sanmam ama kader