• 14-10-2021, 13:17:52
    #1
    Merhabalar telefonuma mesaj geldi sanırım yeni dolandırma yöntemlerinden biri

  • 14-10-2021, 13:19:03
    #2
    ŞiRkEt AvUkAtLaRı DaVa EdEcEk AbO
  • 14-10-2021, 13:19:11
    #3
    peehh beyfendiye bak kargo ücretini ödemeşi vah vah bunun gibi adamlar kaldımı bee
  • 14-10-2021, 13:19:36
    #4
    hayatımda bu kadar salak bir dlancırıcı daha görmedim.
    açık iban başlıklı sms yürek yemişler
  • 14-10-2021, 13:19:49
    #5
    kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ŞiRkEt AvUkAtLaRı DaVa EdEcEk AbO
    Çoh Korkuyorum Hocam Yollayayım mı :AFs:Adf:A
  • 14-10-2021, 13:20:28
    #6
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatımda bu kadar salak bir dlancırıcı daha görmedim.
    açık iban başlıklı sms yürek yemişler
    Komik hocam umarım kananlar olmaz bunlara
  • 14-10-2021, 13:21:44
    #7
    D0landırıcı sanırım ANASAĞLAYICI
  • 14-10-2021, 13:24:03
    #8
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    İnsaflı *********** ama baksana kargo parasını bile cebinden ödemiş
  • 14-10-2021, 13:25:22
    #9
    Gönderdiği SMS kredisine yazık böyle d*landırıcılık mı olur ya