Telefonuma Gelen Mesaj Dolandırma Yöntemi mi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Telefonuma Gelen Mesaj Dolandırma Yöntemi mi ?
14
●
291
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Telefonuma Gelen Mesaj Dolandırma Yöntemi mi ?
1
2
14-10-2021, 13:17:52
#1
umutkrcm26
Merhabalar telefonuma mesaj geldi sanırım yeni dolandırma yöntemlerinden biri
14-10-2021, 13:19:03
#2
Neo
ŞiRkEt AvUkAtLaRı DaVa EdEcEk AbO
14-10-2021, 13:19:11
#3
palabey34
peehh beyfendiye bak kargo ücretini ödemeşi vah vah bunun gibi adamlar kaldımı bee
14-10-2021, 13:19:36
#4
beachturk
hayatımda bu kadar salak bir dlancırıcı daha görmedim.
açık iban başlıklı sms yürek yemişler
14-10-2021, 13:19:49
#5
umutkrcm26
kaantemiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ŞiRkEt AvUkAtLaRı DaVa EdEcEk AbO
Çoh Korkuyorum Hocam Yollayayım mı
:AFs:Adf:A
14-10-2021, 13:20:28
#6
umutkrcm26
beachturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayatımda bu kadar salak bir dlancırıcı daha görmedim.
açık iban başlıklı sms yürek yemişler
Komik hocam umarım kananlar olmaz bunlara
14-10-2021, 13:21:44
#7
Engin.ilicali
D0landırıcı sanırım ANASAĞLAYICI
14-10-2021, 13:24:03
#8
brkcnklm
r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
İnsaflı *********** ama baksana kargo parasını bile cebinden ödemiş
14-10-2021, 13:25:22
#9
Xenetotyp3
Gönderdiği SMS kredisine yazık böyle d*landırıcılık mı olur ya
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler