• 12-10-2021, 14:45:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Herşeye para gözüyle bakan kişinin beyanı.
  • 12-10-2021, 14:45:54
    #11
    Mal varlığını sormadan söyleyen kendini beğenmiş bir insan gelecek nesile sizce ne ögretebilir ?
  • 12-10-2021, 14:45:55
    #12
    Merhabalar, geri dönüş mesajda da herhangi bir art niyet göremedim. Konunuzu gördüm, yorumunuzu da gördüm. Hocam sizlere yardımcı olmak adına; Buradan yola çıkabilirsiniz demiş, fakat sizin üslubunuz yani mesajınız " o yolu siz kullanın 100 TL vereyim " farklı algılanmış olabilir. Yani yardımcı olmak isteyen birisine, ben uğraşamam sen uğraş veririm paranı tarzında olmuş.

    İşin aslı sizin yazım tarzınızdan dolayı farklı algılanmış olabilir.

    Not olarak; benim amcam polis, dayım komando, kuzenim avukat tarzında bir geri dönüş mesajı da ilginç olmuş.

    Benim ihtiyacım yok, sadece yardımcı olmak istedim tarzında bir dönüş daha mütevazi olabilirdi
  • 12-10-2021, 14:46:06
    #13
    Değmez engelleyin geçin.
  • 12-10-2021, 14:46:08
    #14
    abi baya zenginmiş ALLAH daha çok versin
  • 12-10-2021, 14:46:13
    #15
    Mal beyanı.
  • 12-10-2021, 14:46:27
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu ben de okudum. Kasten köyü niyetle o yorumu attığınızı düşünmüyorum. Üstelik kendisini kırmış olduğunuzu düşünerek özür dilemeniz erdemliliğinizi gösterir. Arkadaşın da bu şekilde bir tavırla cevap vermesi hiç hoş değil.
  • 12-10-2021, 14:46:59
    #17
    Growth Manager
    çok garip bi konu olmuş.
  • 12-10-2021, 14:47:35
    #18
    o yazıyı yazan sanırım Erkan hoca, sürekli dile getiriyor.
    tarım kredisinde eşim müdür.
    bilmem ne ,cart curt.
    insanlar mal varlığını ne çok dile getiriyor. ilk defa görüyorum ve garipsiyorum.

    arkadaş bu forumda ne milyarder insanlar var, konulara yazmaya bile tamah etmiyor neyin kafasını yaşıyorsunuz?