Kimseden sakın özür dilemeyin.
52
●2.616
- 12-10-2021, 14:45:55Merhabalar, geri dönüş mesajda da herhangi bir art niyet göremedim. Konunuzu gördüm, yorumunuzu da gördüm. Hocam sizlere yardımcı olmak adına; Buradan yola çıkabilirsiniz demiş, fakat sizin üslubunuz yani mesajınız " o yolu siz kullanın 100 TL vereyim " farklı algılanmış olabilir. Yani yardımcı olmak isteyen birisine, ben uğraşamam sen uğraş veririm paranı tarzında olmuş.
İşin aslı sizin yazım tarzınızdan dolayı farklı algılanmış olabilir.
Not olarak; benim amcam polis, dayım komando, kuzenim avukat tarzında bir geri dönüş mesajı da ilginç olmuş.
Benim ihtiyacım yok, sadece yardımcı olmak istedim tarzında bir dönüş daha mütevazi olabilirdi
- 12-10-2021, 14:47:35o yazıyı yazan sanırım Erkan hoca, sürekli dile getiriyor.
tarım kredisinde eşim müdür.
bilmem ne ,cart curt.
insanlar mal varlığını ne çok dile getiriyor. ilk defa görüyorum ve garipsiyorum.
arkadaş bu forumda ne milyarder insanlar var, konulara yazmaya bile tamah etmiyor
neyin kafasını yaşıyorsunuz?