ntka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Webtekno'nun Sünnet hakkındaki olumsuz haberi
73
●2.192
- 12-10-2021, 10:09:53size hak veriyorum hocam ne diyeyim o şekilde sunmasaydım haberi linç yerdim hiç birinizde beni savunmazdınız hatta en sonda sınırsız banlanmak ile ihtar edilen süreli, ban alırdım yani tecrübe ile sabitNoroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2021, 10:12:18Kusursuz olan bilim insanları değildir. Bilimdir. Gerçi bi dakka farklı şekildeydi bu sanırım.ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2021, 10:24:04Google dan baktım:
Erkeklerin sünneti Yahudi inancında mecburidir, pek çok Müslüman topluluğu ve bazı Hristiyan topluluklarında ise gelenekselleştirilmiştir. Her yıl on üç milyondan fazla erkek ve üç milyondan fazla kız çocuğu sünnet edilmektedir. - 12-10-2021, 10:42:10Tek islam mı sizce? Yahudi düşmanlığı bu. Onlarda da sünnet var. Yahudi forumlarında da yahudi düşmanlığı diye yaygaraya mı veriliyor?
Bilim bu arkadaşım. Bilim. Yarın sünnet olmak sağlıklıdır diye haber çıkarsa nasıl olacak? Ki çıkıyor da.
Daha fazla hit almak için paylaşılan bir linkten fazlası değil. Kendine rehber bulmak isteyene KUR'AN her daim açıkta duruyor. Google'dan arat dinle oku çevirilerine bak.
Keşke vaktim olsa KUR'AN ın dilini öğrenip(arapça değil) de okuyabilsem. Keşke herkes onun dilinden okusa hayatını bu şekilde devam ettirse. Başka bir rehber aramasa. - 12-10-2021, 11:06:00islam düşmanlığı ile alakası ne ki hocam bun da bu haberi daha önce de okumuştum adamlar araştırmışlar veya araştırmamışlar idda ediyorlar böyle bir şeyi var ise çürütecek bir şeyler eliniz de sunun veya sunsunlar çürürsünler bu iddiayı lakin o da yok ama direk islam düşmanı demek kolay
inan islam düşmanı olmalarına hiç gerek yok bana göre nedenleri çok şakin burada yazınca senle sorunsuz sohbet edip tartışa biliriz belki olgun şekil de yaklaşırsın lakin herkes o şekil de değil forum da
- 12-10-2021, 11:17:42Kur'an ı okumuyoruz. Okumadığınız için bu tür eşşekler aklımızı karıştırıyor ?
Webtekno sen teknoloji sitesi değil miydin?
Yazarların heralde aç kaldılar.
Kimsenin umrunda degilsiniz kasmayin bu kadar.
haber bulamıyor galiba editörler yakında yemek tariflerine geçeceklermiş.