• 10-10-2021, 15:43:57
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Pudra şekeri ticareti olsaydı vergi falan soran olmazdı.
  • 10-10-2021, 15:46:52
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Fakirden toplanıp zenginlere saçılıp savruluyor. Vergi kutsal falan değildir.
  • 10-10-2021, 16:48:41
    #66
    Bildiğim kadarıyla Kıdem tazminatından vergi alınmaz. Bir yanlış lık var.
  • 10-10-2021, 16:51:31
    #67
    Maaş değil ki bu neyin vergisi bu ?
  • 10-10-2021, 17:35:04
    #68
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaş değil ki bu neyin vergisi bu ?
    Gelir vergisi. Eski firmamda ikramiylerde vergi dilimine etki ediyordu. Maalesef durum böyle. Yasal olarak devlet onu almakta haklı. Aksi halde kötü şekilde kullanılır bu açık. Maaşı asgariden verir herkese. kalan parayı ikramiye adı altında verir vergiden düşürtürler. İki ucu değnek misali. Olan işçiye oluyor her türlü.
  • 10-10-2021, 19:35:15
    #69
    Pes...
  • 12-10-2021, 20:27:59
    #70
    Tazminat adı altında alınan bir hakedişin vergiside olmaz aslında devletimiz iyice çakal patron edalarında takılıyor sineğin yağını çıkartmak olsunda sıkıntı yok
  • 12-10-2021, 20:35:38
    #71
    bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunca yıl maaşından zaten almış vergiyi bide maaştan biriken Tanzimattan mı vergi kesmişler yuh ya
    Hocam resmide alması gereken tazminattan zaten devlet vergi alıyor. Neti ayrı brütü ayrı. Burada hondanın verdiği ikramiyeden de vergi alımış. Dünyanın her yerinde devletler vergi toplar tabi de, alınan vergileri babasının parasıymış gibi harcayan başka ülke vermidir bilinmez.
  • 12-10-2021, 23:56:29
    #72
    bir şarkı vardı hanı yazdım yazdım sildim yazdım yazdım sildim