• 05-10-2021, 01:38:56
    #10
    Forumun benzer açılan 6373747748483. Aynı konusu

    Arkadaşlar mesele açmak yazmak değil.

    Sırf bu yüzden projeleriniz başarısız oluyor

    Bir siteyi açtığınız zaman o işe ayırabileceğiniz sermaye ve aşırı vizyonlu ekip lazım ayrıca Facebook yaygınlaştı zaman elde ettikleri küresel medya gücü...

    Yoksa play store bu tarz uygulamalar ile dolu milli birlik beraberlik diye kendinizi boşuna gazlamayın
  • 05-10-2021, 01:42:38
    #11
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumun benzer açılan 6373747748483. Aynı konusu

    Arkadaşlar mesele açmak yazmak değil.

    Sırf bu yüzden projeleriniz başarısız oluyor

    Bir siteyi açtığınız zaman o işe ayırabileceğiniz sermaye ve aşırı vizyonlu ekip lazım ayrıca Facebook yaygınlaştı zaman elde ettikleri küresel medya gücü...

    Yoksa play store bu tarz uygulamalar ile dolu milli birlik beraberlik diye kendinizi boşuna gazlamayın
    Yorumunu basit buldum çünkü zaten kişisel bir açma hedefinde değil kimse burası off topic sorum var değil , İnsan olarak bazı düşüncelerimizi paylaşıyoruz. R10 Blog sonrası Webmasterler için bir sosyal ağ uygulaması olsa veya farklı bir tabirle r10.net içip bir mobil app olsa demeye çalışıyoruz.
  • 05-10-2021, 02:48:24
    #12
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım kurulursa da Türkçeyi senin gibi katledenler giremezler.
    arkadaşın türkçesini eleştirmeye çalışırken de hatalı cümle kurmanız ironik olmuş
  • 05-10-2021, 02:49:52
    #13
    canerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşın türkçesini eleştirmeye çalışırken de hatalı cümle kurmanız ironik olmuş