• 05-10-2021, 00:43:27
    #1
    Merhaba,

    Düşünsenize Arkasında binlerce Webmaster ve her konuda işinin en iyi ehli insanlar olan Coşkun bey Blog olayı gibi bir gün r10 app yayınladığını ?

    Bence R10 herşeyi hak eder. Güçlü ailemiz hızlı tutar diye düşünüyorum.

    Şahsen ilk kullanıcılardan biri olmak ve destekcisi olmayı isterdim.
  • 05-10-2021, 00:43:57
    #2
    Kalk yerine yat başkan geç oldu.
  • 05-10-2021, 00:44:49
    #3
    tm.
  • 05-10-2021, 00:44:57
    #4
    CyberCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalk yerine yat başkan geç oldu.
  • 05-10-2021, 00:45:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Zaten adimlari atildi diye biliyorum bildirim gelmisti boyle bisi icin 1 2 gun once
  • 05-10-2021, 00:45:51
    #6
    Umarım kurulursa da Türkçeyi senin gibi katledenler giremezler.
  • 05-10-2021, 00:48:03
    #7
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım kurulursa da Türkçeyi senin gibi katledenler giremezler.
    yorumun kırıcı oldu
    Bu aralar aşık ve divane olduğumdan harflerde ve cümlelerimde hatalar olabiliyor. Kusuruma bakmayın
  • 05-10-2021, 00:48:32
    #8
    aslında birlik olup Ülkemize Güzel Katkılar Sağlayabiliriz
    • BuyW
    BuyW bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-10-2021, 00:49:16
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında birlik olup Ülkemize Güzel Katkılar Sağlayabiliriz
    Evet çok güzel olur gerçekten