• 04-10-2021, 20:07:15
    #1
    Tam dijital dünyada geleceğimi kurdum diyordum
    tüm dünyada internet ağları çöktü. . .

    Ben bu işi bırakıyorum arkadaşlar.
    Göreceksiniz internet düzelecek.

    Şakası bir yana hepimize geçmiş olsun diyorum.
    En kısa zamanda düzelmesi ümidiyle...
    • Enes65532
    • Espanol
    • MehmetSapmaz
    Enes65532, Espanol ve MehmetSapmaz bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 04-10-2021, 20:08:49
    #2
    Bende bugün ders çalışmaya başlayacaktım .
  • 04-10-2021, 20:08:49
    #3
    Hocam abartıyosun mu ironi mi anlamadım
  • 04-10-2021, 20:09:04
    #4
    ayoft.com
    Whatsapp önemli değil de içeride müşterim kaldı...

    Şaka bir yana gerçekten etkisi büyük bu çökmelerin. Instagram reklamlarımız duruyor, WhatsApp iletişimleri kesiliyor vs.
  • 04-10-2021, 20:09:23
    #5
    i selled my wife for internet connection... (!)

    https://www.youtube.com/watch?v=nk7Cj209GQg
  • 04-10-2021, 20:11:12
    #6
    Bir de bir ara face temsilci gündeminde hükümet isterse sosyal medyaların hepsini kapatır vs diye atıp tutanlar vardı onlar geldi şimdi aklıma =).
    Daha 1 saat de gelen tepkilere bakın ki adamlar (face-instgram-wp ) için açıklama yapmışlar hemen. Hepsinin komple kapatıldığını düşünün ne demek istediğimi anlayacaksınız .
  • 04-10-2021, 20:11:34
    #7
    normalmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam abartıyosun mu ironi mi anlamadım
    İkiside değil. Gerçek
  • 04-10-2021, 20:38:44
    #8
    bende bugün platin üyelik aldım tam bismillah çekelim dedik çöküşlere denk geldi bende şans yok
  • 08-10-2021, 18:07:49
    #9
    Çok düştü etkinlikler reklam bile fayda etmiyor acaba ne zaman düzelir