Sigaralara 1 TL Zam Geldi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sigaralara 1 TL Zam Geldi
17
●
288
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sigaralara 1 TL Zam Geldi
1
2
04-10-2021, 12:53:12
#10
oezen
LETRX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Camela hiç zam yapmıyorlar zaten 😁
Aman hocam yapmasınlar
şaka maka durum vahim her şeye zam zam zam...
04-10-2021, 12:53:47
#11
LETRX
oezen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aman hocam yapmasınlar
şaka maka durum vahim her şeye zam zam zam...
Ülkede dertli dertli sigara keyfi bile yapamaz olduk artık.
Not : görünce bunu bir tane daha yaktım.
04-10-2021, 12:54:20
#12
oezen
LETRX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ülkede dertli dertli sigara keyfi bile yapamaz olduk artık.
Kesinlikle
04-10-2021, 12:54:52
#13
AtamanDms
Ben bu sevdadan vazgeçmek için 21₺ olmasını bekliyorum.
04-10-2021, 12:54:56
#14
Pay
Üyeliği durduruldu
Toprak Gözlerini Doyursun.
04-10-2021, 13:08:48
#15
Gringo
Tütün olmasa sigarayı bırakırım
04-10-2021, 13:18:32
#16
srknakyurek
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Winston hangi gruba girio?
04-10-2021, 19:14:16
#17
Tuer
Chester'a da gelmiş 15.5 olmuş
04-10-2021, 19:42:28
#18
HazarHizmet
srknakyurek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Winston hangi gruba girio?
JTİ grubun da camel de orada
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler