• 04-10-2021, 12:53:12
    #10
    LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Camel’a hiç zam yapmıyorlar zaten 😁
    Aman hocam yapmasınlar şaka maka durum vahim her şeye zam zam zam...
  • 04-10-2021, 12:53:47
    #11
    oezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman hocam yapmasınlar şaka maka durum vahim her şeye zam zam zam...
    Ülkede dertli dertli sigara keyfi bile yapamaz olduk artık.
    Not : görünce bunu bir tane daha yaktım.
  • 04-10-2021, 12:54:20
    #12
    LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkede dertli dertli sigara keyfi bile yapamaz olduk artık.
    Kesinlikle
  • 04-10-2021, 12:54:52
    #13
    Ben bu sevdadan vazgeçmek için 21₺ olmasını bekliyorum.
  • 04-10-2021, 12:54:56
    #14
    Pay
    Üyeliği durduruldu
    Toprak Gözlerini Doyursun.
  • 04-10-2021, 13:08:48
    #15
    Tütün olmasa sigarayı bırakırım
  • 04-10-2021, 13:18:32
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Winston hangi gruba girio?
  • 04-10-2021, 19:14:16
    #17
    Chester'a da gelmiş 15.5 olmuş
  • 04-10-2021, 19:42:28
    #18
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Winston hangi gruba girio?
    JTİ grubun da camel de orada