• 04-10-2021, 08:13:14
    #19
    Çok şey yazılır da neyse, Lark'a zam geldi bugün kötü haber ile uyandık
    • omerturac
    omerturac bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-10-2021, 08:13:15
    #20
    Sigara stokçuları iyi kazanıyor he 1 yıl beklet 3 4 TL biniyor üstüne zaten temiz iş
    Boşa okuyoz (;
    • WhySakaL
    WhySakaL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-10-2021, 08:15:10
    #21
    Platin üye
    Diğerlerine de illaki yansır bu artık
  • 04-10-2021, 08:16:20
    #22
    Haberin üstüne yaktım bir tane
  • 04-10-2021, 08:33:51
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gideyim de bir karton winston alayım zam geçiririlmeden.
  • 04-10-2021, 08:44:06
    #24
    Stoksuz yakalandık 1 TL tek geldi en az 3 TL bekliyorduk
  • 04-10-2021, 08:48:47
    #25
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stoksuz yakalandık 1 TL tek geldi en az 3 TL bekliyorduk
    sene sonuna 2 ay kaldı hocam hazırlığını yap
  • 04-10-2021, 09:21:35
    #26
    Ben Adıyaman'dan devam
  • 04-10-2021, 09:24:20
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Sigaralara gelen zamdan sonra ben;