• 01-10-2021, 03:10:25
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İyi geceler… Bu İT forumu rahat bırakmayacak belli. Her zaman boşluk yakalamaya çalışıyor. Eğer böyle bir şey başınıza gelirse kanıt isteyin. R10’dan pm atmasını isteyin satın alacağınız kişinin. TEYİTLEŞİN. Emin olun. 2 soru sordum yalanmı söyleyeceğime getirdi. Herkesin dikkatli olması için paylaşıyorum.

    YARIN BAŞINA GELEBİLİR.

  • 01-10-2021, 03:13:43
    #2
    Tek ve en temiz çözüm tüm alışverişi forum içinde yapabilme imkanı. Whatsappa geçmeyi gerektirmeyecek bir canlı sohbet sistemi entegrasyonu gelirse bu problem çözülebilir veya sınırsız mesaj kutusu gibi sistemler forum dışı iletişim malesef bu gibilere imkan sağlamakta
  • 01-10-2021, 03:14:31
    #4
    Karaktersiz.
  • 01-10-2021, 03:15:24
    #5
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek ve en temiz çözüm tüm alışverişi forum içinde yapabilme imkanı. Whatsappa geçmeyi gerektirmeyecek bir canlı sohbet sistemi entegrasyonu gelirse bu problem çözülebilir veya sınırsız mesaj kutusu gibi sistemler forum dışı iletişim malesef bu gibilere imkan sağlamakta
    güzel sistem olur o zaman, ben sevdim. @Coşkun Çetin; ya siz?

    dipnot: konuşma sonrasında sesli kayıtta kaydım biraz dinledi engelledi
  • 01-10-2021, 03:18:23
    #6
    herkes sen ben değil. benim her zamanki alışkanlığım olduğu için teyit yemedim. yoksa meyilliyim aslında )
  • 01-10-2021, 03:20:00
    #7
    En temizi Facebook gibi anlık mesajlaşabilme olur.
  • 01-10-2021, 03:22:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    seyit kim
  • 01-10-2021, 03:22:42
    #9
    Adam cidden başka bir iş yapsa yaptıgı işte bir numara olur. çok azimli. çözemiyorum.