• 01-10-2021, 02:45:25
    #10
    Bi aralar BOR vardi suan ne oldu bilen varmi?
    LPG ile Bor ikisini kullanan vardi bayada menmunlardi.
    Son durum nedir bilen varmi

    Hatta Su ile yakit cikarttilar falan . Son durum nedir bilen varmi, güncel yakit hangisi
  • 01-10-2021, 02:50:42
    #11
    LPG'ye verdiğimiz o kadar paraya yanalım mı şimdi? Satarken arabanın değeri yükselir diyorduk, o da yalan oldu desene...
  • 01-10-2021, 03:56:39
    #12
    1.0 benzinli 6 ileri otomatik candır. Dizel araçlarla hemen hemen aynı yakıyor. Bakım masrafları da daha az. 100 km 40-50 TL yakıyor.
  • 01-10-2021, 12:01:37
    #13
    Aracı geçen sene Ağustos'ta aldım. Tankı 65₺ 'ye dolduruyorum. Şuan yeni zamla 115₺ 'ye dolduruyorum.
  • 01-10-2021, 12:04:31
    #14
    1.2 benzinli polo kullanıyorum. LPG düşünmüştüm geçen yıl, vezgeçtim. Yakıtından memnunum. Bakım masrafları ve vergisi de çok makul...
  • 01-10-2021, 12:14:35
    #15
    klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi aralar BOR vardi suan ne oldu bilen varmi?
    LPG ile Bor ikisini kullanan vardi bayada menmunlardi.
    Son durum nedir bilen varmi

    Hatta Su ile yakit cikarttilar falan . Son durum nedir bilen varmi, güncel yakit hangisi
  • 01-10-2021, 12:19:56
    #16
    2023'te lozan bitince her vatandaşa 300 litre benzin hakkı verilecek bu çilemiz bitecek, sabır ve dua ile
  • 01-10-2021, 12:22:36
    #17
    Karadeniz'de gaz bulundu dediler. Düşeceği yerde yükseldi. Söylenecek çok şey var da kış geliyor Silivri soğuktur.
  • 01-10-2021, 12:33:09
    #18
    hani gaz bulmuştuk doğalgaz ucuzlayacaktı ( diyecek söz çokta