Bir pişmanlık yazar mısın ? R10+ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir pişmanlık yazar mısın ? R10+
35
●
664
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bir pişmanlık yazar mısın ? R10+
1
2
3
4
24-09-2021, 22:22:33
#10
Misafir
Kolay kolay insanlara güvenme huyum.
PardoraS
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
24-09-2021, 22:22:54
#11
Abdullah07
Kollarımdaki jilet izleri.
24-09-2021, 22:22:55
#12
GuNGoRv
Konya'da 5 yıl yaşamak 🤦🏽*♂️
24-09-2021, 22:26:51
#13
benyamin
2011 de salak gbi israrla gozumun onune geldigi halde bitcoin almamak 😀😀
24-09-2021, 22:32:28
#14
MMU
Kriptoda trade yerine uzun vade yatırım yapmak.
24-09-2021, 22:42:40
#15
Slash
2017 öncesi kazandığım paralari car cur etmek
24-09-2021, 22:44:01
#16
macrex
Üyeliği durduruldu
Ona sevdiğimi söylemek
24-09-2021, 22:59:09
#17
bobbege
3 yıl önce yırtdışı fırsatını geri çevirmek.
24-09-2021, 22:59:47
#18
dtah
karakter sınırını aştınız.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler