Herkesin bir veya birden fazla pişmanlıkları olmuştur sizin yazabileceğiniz nasıl bir pişmanlığınız var ?
Benim pişman olduğum konulardan birisi spora gitmeyi bırakmak olmuştu.
Bir pişmanlık yazar mısın ? R10+
35
●664
- 24-09-2021, 22:17:42Tek maça bahis oynucaktım oynamadım.oynasaydım 7 bin lira kazancaktım.
- 24-09-2021, 22:21:171-Üniversiteye 2 yıl gidip bırakmak
2-Kripto'da %100 kâr edip, satmamak ve ayı sezonuna denk gelip parayı eritmek.