• 24-09-2021, 22:16:02
    #1
    Herkesin bir veya birden fazla pişmanlıkları olmuştur sizin yazabileceğiniz nasıl bir pişmanlığınız var ?


    Benim pişman olduğum konulardan birisi spora gitmeyi bırakmak olmuştu.
  • 24-09-2021, 22:17:39
    #2
    yanlış insanlara güvenmek
  • 24-09-2021, 22:17:42
    #3
    Tek maça bahis oynucaktım oynamadım.oynasaydım 7 bin lira kazancaktım.
  • 24-09-2021, 22:18:00
    #4
    Hiçbir pişmanlığım yok, her şey beni ben yapan şeydir ve değiştirilmesini istemezdim
  • 24-09-2021, 22:20:38
    #5
    Lisede eşit ağırlık yerine sayısalı seçmemek.
  • 24-09-2021, 22:21:17
    #6
    1-Üniversiteye 2 yıl gidip bırakmak
    2-Kripto'da %100 kâr edip, satmamak ve ayı sezonuna denk gelip parayı eritmek.
  • 24-09-2021, 22:21:51
    #7
    En iyisi sanırım
    R10'u geç keşfetmek
  • 24-09-2021, 22:22:06
    #8
    Kredi kartı almak
  • 24-09-2021, 22:22:27
    #9
    bitcoini 2015 civarı keşfedememek