20 yıl sonra fiber ile buluşmak - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
20 yıl sonra fiber ile buluşmak
11
●
142
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
20 yıl sonra fiber ile buluşmak
1
2
24-09-2021, 16:28:31
#10
AFNaNTiK
VictoryLoves adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
26 nerde 76 nerde hocam
bide ben uploadcıyım biraz , 0.3 den 7.5 a yükseldi şimdi biraz işin şok kısmındayım
Ben pek yükleme yapmam hocam ev internetinden ama zannedersem benimki de 10 Mbit falandı. Hakikaten süper. 😂
24-09-2021, 16:33:14
#11
MobilApp
Canını yediğiminin kablonet'i. Şu hızları sürekli veriyor 1 kere bile problem yaşamadım
24-09-2021, 21:14:51
#12
serkancelik1994
Bende 3 aydır fiber altyapı kullanıyorum sonunda. Yıllardır sürünmüşüz ADSL ile...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler