İstanbul semalarında ilginç bir olay yaşandı.
dün akşam mesut özil'in gol atmasından sonra gök yüzünde Mesut Özil'in silüeti belirdi.
HAARP sisteminden şüpheleniliyor (!)
valla maçı izlemedim hocam ama rakip Giresunspor'du. ne bileyim, twitter dahil her yerde gördüm Mesut Özil paylaşımlarını. Bir Fenerbahçeli olarak garip geldi bu paylaşımlar.
valla maçı izlemedim hocam ama rakip Giresunspor'du. ne bileyim, twitter dahil her yerde gördüm Mesut Özil paylaşımlarını. Bir Fenerbahçeli olarak garip geldi bu paylaşımlar.
Özel bir sebebi var mı bu paylaşımların?
ben buna diss attım. Sözde Haarp teknolojisiyle tesla'nın silüetini yapmışlar D
Ayrıca rakip kim olursa olsun sonuçta gol atıyor o yüzden paylaşımlar oluyor.Artık küçük büyük takım kalmadı bu hafta göründü