• 24-09-2021, 09:31:05
    #1
    İstanbul semalarında ilginç bir olay yaşandı.
    dün akşam mesut özil'in gol atmasından sonra gök yüzünde Mesut Özil'in silüeti belirdi.
    HAARP sisteminden şüpheleniliyor (!)


  • 24-09-2021, 09:31:45
    #2
    Amerikanın oyunu gibi geldi bana

    Elinize sağlık güzel olmuş
  • 24-09-2021, 09:33:09
    #3
    SeoMasters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerikanın oyunu gibi geldi bana

    Elinize sağlık güzel olmuş
    sağolun hocam
  • 24-09-2021, 09:44:37
    #4
    Kategori > maxi geyik
  • 24-09-2021, 09:45:27
    #5
    valla maçı izlemedim hocam ama rakip Giresunspor'du. ne bileyim, twitter dahil her yerde gördüm Mesut Özil paylaşımlarını. Bir Fenerbahçeli olarak garip geldi bu paylaşımlar.

    Özel bir sebebi var mı bu paylaşımların?
  • 24-09-2021, 09:55:46
    #6
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla maçı izlemedim hocam ama rakip Giresunspor'du. ne bileyim, twitter dahil her yerde gördüm Mesut Özil paylaşımlarını. Bir Fenerbahçeli olarak garip geldi bu paylaşımlar.

    Özel bir sebebi var mı bu paylaşımların?
    ben buna diss attım. Sözde Haarp teknolojisiyle tesla'nın silüetini yapmışlar D

    Ayrıca rakip kim olursa olsun sonuçta gol atıyor o yüzden paylaşımlar oluyor.Artık küçük büyük takım kalmadı bu hafta göründü

  • 24-09-2021, 17:55:52
    #7
    İstanbul'da olduğun için merak edip , başlıktan dolayı içeri giriyorsun
    Malca birşey çıkıyor küfür edip geri çıkıyorsun.