PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla maçı izlemedim hocam ama rakip Giresunspor'du. ne bileyim, twitter dahil her yerde gördüm Mesut Özil paylaşımlarını. Bir Fenerbahçeli olarak garip geldi bu paylaşımlar.

Özel bir sebebi var mı bu paylaşımların?
ben buna diss attım. Sözde Haarp teknolojisiyle tesla'nın silüetini yapmışlar D

Ayrıca rakip kim olursa olsun sonuçta gol atıyor o yüzden paylaşımlar oluyor.Artık küçük büyük takım kalmadı bu hafta göründü