Viyana'daki Bir Marketin Katoloğu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Viyana'daki Bir Marketin Katoloğu
38
●
1.432
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Viyana'daki Bir Marketin Katoloğu
1
2
3
4
5
23-09-2021, 17:25:55
#1
Neo
Bir arkadaşım durumunda paylaşmış, ben de sizinle paylaşayım dedim, fiyatlar nasıl
23-09-2021, 17:27:27
#2
XantibieN
Üyeliği durduruldu
61 TL'ye tavuk göğüsü mü olur yuh çok pahalı....
Not:ironi...
23-09-2021, 17:27:52
#3
farabi
Bize çay bedavaya geliyor ama?
23-09-2021, 17:29:11
#4
Oyun_Bozan
Bizim bura daha ucuz
23-09-2021, 17:30:01
#5
leaver
Teleye çevireceksin yeenim teleye. Millet tele üzerinden alışveriş yapıyo dünyanın hükümdarıyız bilmiyomusun?
(ironi)
23-09-2021, 17:31:53
#6
Bilal Bayar
🔶 Stripe - Paypal 🔶
Viyana Asgari Ücret: 1800
Bunu da göz önünde bulundurarak yorum yapalım.
23-09-2021, 17:33:48
#7
ParTaa
Viyana'da asgarî ücret 100 Euro bizde 2800 TL yani 280 Euro o yüzden bizi qisqaniyorlar dış minnaklarin oyununa gelmeyin büyük oyunu bozun
23-09-2021, 17:35:10
#8
smmpanelnet
🏆 SMM-PANEL.NET
viyana bizi kiskaniyor bos yorumlari kendinize saklayin lutfen (!)
23-09-2021, 17:35:33
#9
chalap
Biri gelip "Beğenmiyorsan git orda yaşa" dememiş daha...
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler