• 22-09-2021, 22:28:52
    #1
    Cümleten selamün aleyküm nasıl gidiy neydiniz keyifler nasıl bana sorarsanız yorgun ve çaresiz
  • 22-09-2021, 22:29:46
    #2
    Hemşerim şiveye çok kapılmışsın, iyiyiz rafık, seni sormalı sen nasılsın?
  • 22-09-2021, 22:30:39
    #3
    AZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemşerim şiveye çok kapılmışsın, iyiyiz rafık, seni sormalı sen nasılsın?
    He aynen rafik kafam bozuk bugünde farklı yazım dedim idare et bizi 😂😂
  • 22-09-2021, 22:31:13
    #4
    Somuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He aynen rafik kafam bozuk bugünde farklı yazım dedim idare et bizi 😂😂
    Yarın bi balcan kebabı yi, rahatlarsın
  • 22-09-2021, 22:31:14
    #5
    bende ne kötüyüm ne iyiyim ama çok düşünceler içerisindeyim sitemi nasıl canlandırabilirim diye düşünüyorum ama işin içinden çıkamıyorum
  • 22-09-2021, 22:31:33
    #6
    Nerenin şivesi bu?
    Yaşıyoruz bu da bir şeydir.
  • 22-09-2021, 22:31:45
    #7
    AZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın bi balcan kebabı yi, rahatlarsın
    Yanında soğan olmazsa yimem 😂😂
  • 22-09-2021, 22:32:08
    #8
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerenin şivesi bu?
    Yaşıyoruz bu da bir şeydir.
    Antep hocam
  • 22-09-2021, 22:32:08
    #9
    Aleyküm selam hocam idare ediyoruz