Anket Viyana'da Yaşayabilme İmkanınız Olsa Ailenizi ve Sevgilinizi Bırakıp Gider miydiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 26
Viyana'da Yaşayabilme İmkanınız Olsa Ailenizi ve Sevgilinizi Bırakıp Gider miydiniz?
Evet, giderdim.
%57,69 (15 Oy)
Hayır, gitmezdim.
%26,92 (7 Oy)
Kararsızım
%15,38 (4 Oy)
  • 10-09-2021, 14:20:27
    #1
    Viyana'da yaşayabilme imkanınız olsa, ailenizi ve sevgilinizi bırakıp gider miydiniz?
  • 10-09-2021, 14:20:48
    #2
    Sevgilim olmadan asla.
  • 10-09-2021, 14:21:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Net giderdim. Ama evliyim esimle gidebilirsem bir ulkeye f1 vizesi dahi olsa gidecegim.
  • 10-09-2021, 14:21:43
    #4
    Hemen
  • 10-09-2021, 14:24:00
    #5
  • 10-09-2021, 14:24:09
    #6
    eşimi ailemi bırakamam hep beraber giderim ama
  • 10-09-2021, 14:37:04
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk kendim giderim işi kurarım sonra onları alırım yanıma
  • 10-09-2021, 15:06:04
    #8
    Sevgili vaaar, sevgili var..

    Gittiğinde onsuz yaşamak yaşamaksa senin için durduğun kabahat aksi durumda da gitmeyi düşünmen kabahat
  • 10-09-2021, 15:08:40
    #9
    Sevgilim mi?
    Türkiye'deki eski sevgilim.