Viyana'da Yaşayabilme İmkanınız Olsa... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Viyana'da Yaşayabilme İmkanınız Olsa...
8
●
142
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Viyana'da Yaşayabilme İmkanınız Olsa...
Anket
Viyana'da Yaşayabilme İmkanınız Olsa Ailenizi ve Sevgilinizi Bırakıp Gider miydiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
26
Viyana'da Yaşayabilme İmkanınız Olsa Ailenizi ve Sevgilinizi Bırakıp Gider miydiniz?
Evet, giderdim.
%57,69 (15 Oy)
Hayır, gitmezdim.
%26,92 (7 Oy)
Kararsızım
%15,38 (4 Oy)
10-09-2021, 14:20:27
#1
t3az
Viyana'da yaşayabilme imkanınız olsa, ailenizi ve sevgilinizi bırakıp gider miydiniz?
10-09-2021, 14:20:48
#2
WPD
Sevgilim olmadan asla.
10-09-2021, 14:21:25
#3
okaanes
Üyeliği durduruldu
Net giderdim. Ama evliyim esimle gidebilirsem bir ulkeye f1 vizesi dahi olsa gidecegim.
10-09-2021, 14:21:43
#4
KoyuBirAdam
Hemen
10-09-2021, 14:24:00
#5
furukderki
10-09-2021, 14:24:09
#6
wptam
eşimi ailemi bırakamam
hep beraber giderim ama
10-09-2021, 14:37:04
#7
LegendCreative
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ilk kendim giderim işi kurarım sonra onları alırım yanıma
10-09-2021, 15:06:04
#8
Misafir
Sevgili vaaar, sevgili var..
Gittiğinde onsuz yaşamak yaşamaksa senin için durduğun kabahat aksi durumda da gitmeyi düşünmen kabahat
10-09-2021, 15:08:40
#9
BurakKeskin
Sevgilim mi?
Türkiye'deki eski sevgilim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler