Peşinen söylüyeyim. Hem ana hem baba, iki taraftan da İzmir'in yerlisiyiz.
Harmandalı çok daha fazla yakışırdı. Bu Vals'te iyice politize edilmeye başlandı, İzmir Marşı gibi.
medyablok on Twitter: "İzmir Konak Meydanında vals gösterisi. Havuzu değil @medyablok hesabını takip edin. #9Eylül https://t.co/26SP63m06M" / Twitter
Vals yaparak İzmir'in Kurtuluşunu kutlamak
12
●366
- 09-09-2021, 20:22:13
- 09-09-2021, 20:29:23Vals, İzmiri liderliğiyle ve aziz şehitlerimizle kurtaran Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk ün sevdiği dans türlerinden, hatta kimi kaynaklara göre en sevdiği dans türüdür. Harmandalı ve Zeybek te ulusal oyunlarımız ancak vals ile kutlanması hakkında ben bir rahatsızlık hissetmedim.