• 09-09-2021, 20:22:13
    #1
    Peşinen söylüyeyim. Hem ana hem baba, iki taraftan da İzmir'in yerlisiyiz.

    Harmandalı çok daha fazla yakışırdı. Bu Vals'te iyice politize edilmeye başlandı, İzmir Marşı gibi.




    medyablok on Twitter: "İzmir Konak Meydanı’nda vals gösterisi. Havuzu değil @medyablok hesabını takip edin. #9Eylül https://t.co/26SP63m06M" / Twitter
  • 09-09-2021, 20:26:29
    #2
    Coğrafya kaderdir'in açılımı

    Dünyanın merkezinde olunca doğu mu batı mı ?
    ah bu çelişki
  • 09-09-2021, 20:26:41
    #3
    Hoş bir görüntü olmuş. Beğendim
  • 09-09-2021, 20:27:56
    #4
    Ne güzel işte
  • 09-09-2021, 20:29:23
    #5
    Vals, İzmir’i liderliğiyle ve aziz şehitlerimizle kurtaran Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ ün sevdiği dans türlerinden, hatta kimi kaynaklara göre en sevdiği dans türüdür. Harmandalı ve Zeybek’ te ulusal oyunlarımız ancak vals ile kutlanması hakkında ben bir rahatsızlık hissetmedim.
  • 09-09-2021, 20:30:10
    #6
    Vals mi o?

    Off yine dinim elden gidiyor...
  • 09-09-2021, 20:34:35
    #7
    Vals Atatürk'ün en sevdiği dans türlerinden birisi. Bunda bir problem yok.
  • 09-09-2021, 20:39:28
    #8
    Çağdaşlık bu işte 👏👏👏
  • 09-09-2021, 20:55:51
    #9
    Evet katılıyorum vals yapanlar tutuklanmalı! İzleyenler göz altına alınmalı, alkışlayanlar terörist ilan edilmeli.
    Düşman kesilmediğiniz bi dans kalmıştı o da oldu. Sıradaki mağduriyeti heyecanla bekliyoruz.