• 03-09-2021, 20:40:02
    #1
    Az önce bir arkadaş yazdı eminim r10 üyesi ziyaretçilere profilim kapalı aşağıda bırakıyorum resimleri cidden komik.








  • 03-09-2021, 20:42:09
    #2
    Ne verirseniz o gelir sizinlen
  • 03-09-2021, 20:42:30
    #3
    yeni nesil dolandırıcılar geçende birisine 6 tl borç attım sonra diyo ki 100 tl daha atarmısın yoksa işin 2 ay onu istemeye uğraş
  • 03-09-2021, 20:42:55
    #4
    digital dilenci
  • 03-09-2021, 20:43:26
    #5
    Artık şaşırmıyorum.
  • 03-09-2021, 20:43:43
    #6
    Şahsın papara hesabına baktığımızda görüyoruz ki başkalarından para almış Sanal Dilencilik başlamış Hayırlı uğurlu olsun
  • 03-09-2021, 20:44:54
    #7
    Hocam KVKK gereği do-lan-dırıcının numarasını gizlemeniz gerekiyor. Aksi taktirde cezai işleme tabi olabilirsiniz diye biliyorum. Do-lan-dırıcınızın gizliliğini korumanız gerekiyor. Lütfen herkes kendi do-lan-dırıcısına sahip çıksın.
  • 03-09-2021, 20:51:11
    #8
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam KVKK gereği do-lan-dırıcının numarasını gizlemeniz gerekiyor. Aksi taktirde cezai işleme tabi olabilirsiniz diye biliyorum. Do-lan-dırıcınızın gizliliğini korumanız gerekiyor. Lütfen herkes kendi do-lan-dırıcısına sahip çıksın.
    +1 numara büyük ihtimalle sahte numara birşey olmaz
  • 03-09-2021, 20:55:44
    #9
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +1 numara büyük ihtimalle sahte numara birşey olmaz
    Dalga geçiyor hocam 😂😂