batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam KVKK gereği do-lan-dırıcının numarasını gizlemeniz gerekiyor. Aksi taktirde cezai işleme tabi olabilirsiniz diye biliyorum. Do-lan-dırıcınızın gizliliğini korumanız gerekiyor. Lütfen herkes kendi do-lan-dırıcısına sahip çıksın.
+1 numara büyük ihtimalle sahte numara birşey olmaz