• 31-08-2021, 03:54:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, yurtdışından iPhone 12 Pro Max getirebilirim. Haliyle sadece yurtdışı garantisi mevcut olacak. Burada ne kadar fiyattan satabilirim? Ya da alıcısı olur mu? Telefon tamami ile legal ve orijinal olarak gelecek. Sadece garantisi yurtdışı. Tabii bir de alan kişinin burada pasaportuna işletmesi gerekli.
  • 31-08-2021, 03:56:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Doğu tarafında bir tanıdığınız felan varsa sorun hocam yardımcı olacaktır
  • 31-08-2021, 03:56:48
    #3
    Sarı siteden yurtdışı piyasasına bakabilirsiniz hocam
  • 31-08-2021, 04:02:25
    #4
    bi tane ilan görebildim sarı sitede 9750₺ ye satılıyor. ona göre baz fiyat alabilirsiniz
  • 31-08-2021, 04:04:10
    #5
    ReyonApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, yurtdışından iPhone 12 Pro Max getirebilirim. Haliyle sadece yurtdışı garantisi mevcut olacak. Burada ne kadar fiyattan satabilirim? Ya da alıcısı olur mu? Telefon tamami ile legal ve orijinal olarak gelecek. Sadece garantisi yurtdışı. Tabii bir de alan kişinin burada pasaportuna işletmesi gerekli.
    Telefonu alacak kişi son 4 ay içerisinde yurtdışına çıkmadıysa işletemez pasaportuna onun bilgisinide söyle alacak kişiye sana laf etmesinler sonra.
  • 31-08-2021, 04:07:32
    #6
    Getirdikten sonra ödeme ve gönderim nasıl olacak?
  • 31-08-2021, 04:08:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Getirdikten sonra ödeme ve gönderim nasıl olacak?
    İstanbul içi elden, diğer iller için ödeme ardından kargo yapabilirim.
  • 31-08-2021, 04:12:14
    #8
    ReyonApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul içi elden, diğer iller için ödeme ardından kargo yapabilirim.
    Hocam empati yapın 1 aydır üyelik açmışsınız ve 1 ticaret puanınız var. Siz olsaydınız böyle bir üyeliğe önceden parayı gönderip cihazın gelmesini beklermiydiniz ?
  • 31-08-2021, 04:13:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam empati yapın 1 aydır üyelik açmışsınız ve 1 ticaret puanınız var. Siz olsaydınız böyle bir üyeliğe önceden parayı gönderip cihazın gelmesini beklermiydiniz ?
    Komisyonu ödemeyi kabul ediyorsanız sarı site GET ile de yapabiliriz sorun değil.