İyi geceler uyuyamayan güzel insanlar... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İyi geceler uyuyamayan güzel insanlar...
13
●
125
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İyi geceler uyuyamayan güzel insanlar...
1
2
24-07-2021, 01:37:26
#10
orhansengun
bbthns adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iş güç diyorsun yani hocam
Yorum yanlış oldu hocam 😄
24-07-2021, 01:38:40
#11
AcilCreative
Çalışmak zorundayız
24-07-2021, 01:38:49
#12
ilbeyg
Eski şarkılara dalmaktan uyuyamadım
24-07-2021, 01:59:59
#13
msevinc
arkadan klasik şarkimi açip gecenin durgunluguna birakiyorum kendimi hocam
kafada binbir turlu durum
24-07-2021, 02:04:09
#14
Evteks
Bir iş hakkında Karar vermeye çalışıyorum. Uykum gelmedi. Zorla kendime koyunları saydıracam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler