Anket R10'a Canlı Yayın Özelliği Gelmeli mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 52
R10'a Canlı Yayın Özelliği Gelmeli mi?
Evet
%26,92 (14 Oy)
Hayır
%63,46 (33 Oy)
Bilemedim
%9,62 (5 Oy)
  • 06-07-2021, 19:24:06
    #10
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki canlı yayında küfür edenleri veya kural dışı işlem yapanları bulabilmek için moderatörler her yayını 1 saat boyunca izleyecek mi? 🤔
    Üyelik satın alan kişilere bu özellik getirilebilir. En azından yayın sayısı azalır. Diğer türlü takip etmesi zor olur
  • 06-07-2021, 19:24:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki canlı yayında küfür edenleri veya kural dışı işlem yapanları bulabilmek için moderatörler her yayını 1 saat boyunca izleyecek mi? 🤔
    O görevi ben üstlenebilirim 😊
  • 06-07-2021, 19:28:06
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seyitleri görürdük iyi olurdu.
    yeniler bilmez .d
  • 06-07-2021, 19:28:49
    #13
    Üyeliği durduruldu
    İsmetKerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence harika olur, mesela yazılımcı bir arkadaş kodlama yaparken yayın açsa 3-5 bişey kaparız, veya tasarımcı bir arkadaş en azından photoshop açmayı öğreniriz
    Katılıyorum hocam. Eğitim amaçlı kullanılması forum için oldukça faydalı olur.
  • 06-07-2021, 19:29:33
    #14
    Açık artırma yapanlar için güzel olurdu bence destekliyorum yayını
  • 06-07-2021, 19:30:09
    #15
    Administrator
    R10 Blog’da toplantı, seminer ve eğitim amaçlı olabilir..