• 26-12-2008, 09:54:51
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ben Nisanda 18 oluyorum. Nisan sonraki kurslara girme imkanım war mı??.
  • 26-12-2008, 09:57:06
    #11
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Nisanda 18 oluyorum. Nisan sonraki kurslara girme imkanım war mı??.
    Mayıs Ayında Olasıkla sınav olacak ona kayıt olabilirsin dogum gununun ardındaki gun..yoksa temmuzdaki sınava kalabilirsin..
  • 26-12-2008, 10:21:57
    #12
    doğum tarihin sınav tarihinden en az 1 ay önce olmalı ki sınava girebilesin. bana öyle söylemişlerdi

    ek: bana da staj vs. olcak dediler,son şans dediler bi baktım kayıt olmuşum
  • 26-12-2008, 12:53:43
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende yarın kayıt olacağım Allah'ın izniyle.
    2 sene staj var bu devlet'te.
  • 26-12-2008, 14:38:42
    #14
    Stajerlik Olayı Bu Defa Ciddi Anlamda Arttı. Yeni Yılın 2. Yarısında Girecekmiş. Şimdi Ben Kayıt Olsam Mayısda Direksıyon Sınavı Var. 6 Ay Var Arada Vay Canına Baya Uzakmış Yahu
  • 26-12-2008, 18:36:29
    #15
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yarın kayıt olacağım Allah'ın izniyle.
    2 sene staj var bu devlet'te.
    yaz aylarında Türkiye'ye geliyorsun geldiğinde buradan al , sonra orada convert et
  • 26-12-2008, 22:31:19
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende bugün yazıldım 14 şubatta gircez artık

    başarılar hocam..
  • 27-12-2008, 02:02:53
    #17
    sanalmag ücret hakkında bilgi verir misin ortalama ne kadar. sonrasında verilen miktar ne maliye Trafik vs Ne kadar veriliyor. 0 dan Ehliyet teslim zamanına kadar ortalama ne kadar harcanir toplamda. bilgisi olan arkadaslar cevaplar ise sevinirim
  • 27-12-2008, 02:22:33
    #18
    Staj yaparken n'apıyorsun ? Kursun , arabayla getir götür işlerine mi bakıyorsun ? (: Ofis boy gibi , car boy..