Ya gelse nolur. İsim vermeyelim gs deki bir çok futbolcu alındımı. Takım olayı olarak düşünmeyin lütfen. Partizan veya takım tutmam. Veya bilinen bir çok partili alındımı. Ama her şeye rağmen bu forum bence yeri değil bu konunun. Herkese iyi forumlar.