• 02-05-2021, 22:22:47
    #1
    Selamlar, kapak kısmında verilen css değeri sanki biraz kapaklarda ki canlılığı öldürüyor gibi. O kısmı kaldırsanız aslında güzel durmaz mı? Yazıların okunmasını zorlaştırıyor.

    Karartı Olmadan


    Karartılı
  • 02-05-2021, 22:24:44
    #2
    1178 yazarı nasıl buldunuz hocam, dikkatimi çekti de.
    • Eyupoglu
    Eyupoglu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-05-2021, 22:25:55
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1178 yazarı nasıl buldunuz hocam, dikkatimi çekti de.
    Yok ya onlar kandırmaca )) Şaka bir yana tasarım denemesi yapıyorum ondan. Şuan elimde o kadar yok ama 3 aya kadar olacak nasipse