R10 Kapak Görselinde ki Karartı 😎 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Kapak Görselinde ki Karartı 😎
2
●
114
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Kapak Görselinde ki Karartı 😎
02-05-2021, 22:22:47
#1
Eyupoglu
Selamlar, kapak kısmında verilen css değeri sanki biraz kapaklarda ki canlılığı öldürüyor gibi. O kısmı kaldırsanız aslında güzel durmaz mı? Yazıların okunmasını zorlaştırıyor.
Karartı Olmadan
Karartılı
02-05-2021, 22:24:44
#2
Misafir
1178 yazarı nasıl buldunuz hocam, dikkatimi çekti de.
Eyupoglu
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
02-05-2021, 22:25:55
#3
Eyupoglu
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1178 yazarı nasıl buldunuz hocam, dikkatimi çekti de.
Yok ya onlar kandırmaca
)) Şaka bir yana tasarım denemesi yapıyorum ondan. Şuan elimde o kadar yok ama 3 aya kadar olacak nasipse
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler