Selamlar, kapak kısmında verilen css değeri sanki biraz kapaklarda ki canlılığı öldürüyor gibi. O kısmı kaldırsanız aslında güzel durmaz mı? Yazıların okunmasını zorlaştırıyor.

Karartı Olmadan


Karartılı