Konu
R10 Kapak Görselinde ki Karartı 😎
02-05-2021, 22:22:47
#1
Eyupoglu
Selamlar, kapak kısmında verilen css değeri sanki biraz kapaklarda ki canlılığı öldürüyor gibi. O kısmı kaldırsanız aslında güzel durmaz mı? Yazıların okunmasını zorlaştırıyor.
Karartı Olmadan
Karartılı