• 01-05-2021, 06:40:53
    #1
    Dün akşam annem kendini iyi hissetmiyordu bizde zorla götürdük hastaneye Annemle babama korona testi yaptılar gece 3.40 gibi pozitif olduğunu öğrendik. Şimdi evde 4 kişiyiz ben annem babam ablam genel olarak 21 24 42 52 yaşlar annemle babam çok fazla sigara içen insanlar haliyle içimizde korku oluyor annemde alerjik astımda var ama tansiyon şeker gibi şeyler yok ikisinde de başına böyle bir olay gelen var mı? Bu saatten sonra neler yapmalıyız içimde korku oluyor haliyle. Evde tedbiri nasıl almalıyız markete gitmem sıkıntı yaratır mı ev ihtiyaçları için. Başına gelen varsa anlatabilir mi
  • 01-05-2021, 06:57:58
    #2
    Sinemium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün akşam annem kendini iyi hissetmiyordu bizde zorla götürdük hastaneye Annemle babama korona testi yaptılar gece 3.40 gibi pozitif olduğunu öğrendik. Şimdi evde 4 kişiyiz ben annem babam ablam genel olarak 21 24 42 52 yaşlar annemle babam çok fazla sigara içen insanlar haliyle içimizde korku oluyor annemde alerjik astımda var ama tansiyon şeker gibi şeyler yok ikisinde de başına böyle bir olay gelen var mı? Bu saatten sonra neler yapmalıyız içimde korku oluyor haliyle. Evde tedbiri nasıl almalıyız markete gitmem sıkıntı yaratır mı ev ihtiyaçları için. Başına gelen varsa anlatabilir mi
    Geçmiş olsun, meyve sebze tüketin ve vitaminlerden bol bol alın.
    İlaçlarınızı aksatmayın, kan sulandırıcı da kullanabilirsiniz ilaç alırken ama detaylı bilgiyi doktor arkadaşlar verecektir size.

    Tekrardan geçmiş olsun.
  • 01-05-2021, 06:59:32
    #3
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, meyve sebze tüketin ve vitaminlerden bol bol alın.
    İlaçlarınızı aksatmayın, kan sulandırıcı da kullanabilirsiniz ilaç alırken ama detaylı bilgiyi doktor arkadaşlar verecektir size.

    Tekrardan geçmiş olsun.
    bir tanıdık doktor var kan sulandırıcı alın diyor. Birde testten sonra anneme 1 babama 2 adet ilaç verildi.
    ikisine verilen ortak ilaç sabah 8 akşam 8 adet olmak üzere ama o ilaçlar çok korkutuyor bizi.
    günde aynı ilaçtan 16 hap almak
  • 01-05-2021, 07:02:33
    #4
    8 adet mi yanlışlık olmasın
  • 01-05-2021, 07:04:04
    #5
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 adet mi yanlışlık olmasın
    sabah 8 akşam 8 yanlışlık yok hocam
  • 01-05-2021, 07:04:07
    #6
    Çok geçmiş olsun Allah şifa versin hocam umarım atlatırlar.
  • 01-05-2021, 07:05:46
    #7
    Geçmiş olsun hocam.
  • 01-05-2021, 07:06:21
    #8
    ioz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun Allah şifa versin hocam umarım atlatırlar.
    LaseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.
    İnşallah hocam insan yakınının başına gelmeden ciddiye almıyormuş virüsü onu farkettim
  • 01-05-2021, 07:08:17
    #9
    Öncelikle çok çok geçmiş olsun. Ailece test verip anne babanın pozitif siz negatif mi çıktınız ?
    İlk aşamada sizi sağlık personeli arayacak bilgilendirme için ve eve gelip ailece sizi karantinaya alacaklar. Mümkün olduğunca evde birbirinize temas dan kaçının. Gözlemlediğim kadarıyla virüs ciğerlere inmemiş ise kişiden kişiye farklılık gösterebilir ama genelde hep kolay atlatıyorlar. İş arkadaşım kaynanam ( kendisi şeker hastası ) rahat atlattilar. Eşim ve 2.5 yaşındaki kızımda şuan da karantinada onlarda da hafif seyrediyor tek sikayleri sürekli olmamak kaydı ile baş ağrısı göğüs ve sırt ağrısı şikayetleri mevcut. Sıkmayın canınızı hocam Allah'ın izniyle inşallah rahat bir şekilde atlatirlar.
    Geçirmiş kişilerin izlediği yolu takip ediyoruz eğer hastalık ağır değilse ilaç kullanmak yerine bol bol c vitamini tüketin limon portakal greyfurt vs vs ilk test pozitif çıktığında ilk işim gidip bunları aldım ben. İlaç ağırdır eşim kullanayım dedi kullanması ilr istifar etmesi bir oldu