Bende iki sene önce o riske girdim ama bir süre alıcıyla konuştum o güveni aldıktan sonra satışa onay vermiştim. Çok şükür ki öyle bir sorunla karşılaşmadım ama hep duydum, okudum. Arkadaşa geçmiş olsun ama hakkını arayabilir, ikili arasında yapılan sistemde kayıtlı bir sözleşme vardır. Onu göstererek kendini ispatlayabilir diye düşünüyorum.
Bu tür posta gönderimlerinde ve iadeler de kamera kaydına alınması şart oldu. Başka kişilerin yaşamaması adına uyarıcı bir konu umarım dikkate alınır ve tedbirle hareket edilir.